elisabethlindroth.se

- bara en blogg

Nygammal start!

Allmänt Permalink3
Hej hej hej!
 
Nu öppnar jag upp den här gamla bloggen igen, den har stått stilla sen 2021. Så himla mycket har hänt sedan dess och återigen fick jag känna på kängan jag tycks få av alla större bloggportaler. Det verkar vara svårt att passa in i den här världen, där allt ska vara så tillrättalagt. 
 
Vad den här bloggen kommer att bli är totalt oklart men vad jag kan säga på en gång är att den ska vara luststyrd. Inget stirr på statistik, inga inlägg ska skrivas utan att det känns rätt i magen. Ska helt enkelt försöka få tillbaka min skrivlust, som försvann i samband med att jag blev sjukskriven förra vintern. Kanske får det bara bli som bloggar var förr i tiden, som en dagbok som andra får kika in i?
 
Jag är glad om någon vill läsa men mest glad om jag lyckas formulera vettiga tankar och meningar. Behöver få komma igång igen i hjärnan och har saknat att häva ur mig babbel som bubblar inombords. 
 
Med det sagt, nu kör vi va?
 
 
#1 - - T:

Heja!!

#2 - - Annika:

JAAAAAAAA!!!!!!!!!!

#3 - - Natalia Richardson:

Välkommen tillbacks.

Till top